Nazaret logoNazaret logo

SharePoint Administrátor - Kariéra

Naším cieľom je neustále poskytovať čo najlepšie služby v oblasti, kde sme najsilnejší – SharePoint, preto do nášho tímu dôkladne vyberáme tých najlepších IT špecialistov zameriavajúcimi sa na SharePoint a zároveň kvalitných ľudí.
Ikona kávy
Miesto práce
Bratislava, Home Office
Ikona dokumentu a pera
Druh pracovného pomeru
Živnosť, s.r.o. alebo TPP
Ikona kalendára
Termín nástupu
Dohodou
Ikona podania rúk
Mzda
Dohodou
1

Charakteristika práce

Náplň práce
  • Troubleshooting a administrácia platforiem SharePoint 2013, 2016, 2019 On-Premises.

  • Návrh, inštalácia a konfigurácia SharePoint fariem.

  • Optimalizácia SharePoint On-Premises fariem.

  • Administrácia Windows Serverov, SQL Serverov.

  • Participácia na analýze, návrhu, implementácií, migrácií, integrácií a nasadení riešení na platforme SharePoint.

  • Rozmanitá práca na významných SharePoint projektoch pre popredné slovenské i zahraničné spoločnosti.

  • Poskytovanie poradenských a konzultačných služieb v oblasti SharePoint.

Miesto (spôsob) práce
1
1
Bratislava, Home Office (je možný aj Full Time Home Office)
Druh pracovného pomeru
2
2
Živnosť, s.r.o., (v prípade záujmu o TPP nás tiež neváhajte kontaktovať)
Termín nástupu
3
3
Dohodou
Mzda
4
4
Dohodou
2

Požadované znalosti

Požadované znalosti na uchádzača
Počítačové znalosti
1
1
  • SharePoint administrácia - pokročilý

  • SharePoint inštalácia a konfigurácia prostredia - pokročilý

  • SharePoint návrh architektúry - pokročilý

  • SharePoint nasadzovanie riešení - pokročilý

  • administrácia Windows Server (2008, 2012, 2016) - pokročilý

  • administrácia SQL Server (2012, 2014, 2016, 2017) - pokročilý

  • administrácia IIS - pokročilý

  • PowerShell - pokročilý

Výhodou:
  • skúsenosti s migráciami a upgrade-ami SharePointu

  • znalosť nástrojov Metalogix, AvePoint, Sharegate

  • znalosť tvorby riešení s pomocou SharePoint Designer, Nintex Workflow a Forms, K2 Workflow a Forms

  • znalosť HTML, CSS, JavaScript, C#

  • administrácia Windows Server 2019

  • administrácia Microsoft Office 365

Pozícia je vhodná pre absolventa
2
2
Nie
Jazykové znalosti
3
3
  • anglický jazyk - písomná komunikáci

Výhodou:
  • anglický jazyk – aktívne

  • nemecký jazyk – aktívne

Osobnostné predpoklady, ďalšie požiadavky
4
4
  • minimálne 3-ročné skúsenosti s administráciou SharePointu

  • schopnosť komunikovať so zákazníkom

  • lojálnosť, precíznosť, presnosť, zodpovednosť, kreativita, samostatnosť, rozhodnosť, sebaovládanie

  • flexibilita, kreativita a ochota učiť sa nové veci

  • schopnosť pracovať v tíme so vzdialenými pracovníkmi bez f2f kontaktu

  • obľúbenosť v kolektíve, chápavosť, ohľaduplnosť

3

Výhody

Pracujte na významných projektoch spolu s nami
  • Možnosť pracovať a rásť so skúsenými SharePoint profesionálmi

  • Práca na významných projektoch popredných spoločností na slovenskom a zahraničnom trhu

  • Možnosť pozičného a platového rastu

  • Príležitosť zúčastňovať sa konferencií, seminárov, školení a certifikácií

  • Práca s najmodernejšími technológiami

Odošlite nám emailom Váš životopis
4

Voľné pozície

Aktuálne otvorené pracovné pozície