Správa biznis procesov - BPM

Rýchla a jednoduchá správa a mapovanie procesov.

Biznis procesy sú kľúčové znalostné aktívum spoločnosti.

Správa biznis procesov - BPM (Business Process Management) považuje biznis procesy za kľúčové znalostné aktívum, ktoré musí byť ľahko použiteľné, spravovateľné a zlepšované biznis tímami pre budovanie trvalého zlepšovania procesov a procesnej excelencie.

Jednoduchá tvorba interaktívnych formulárov

Vytárajte dynamické online formuláre a ukladajte presné údaje z notebookov, tabletov či telefónov. Jednoduchá tvorba klikaním a možnosť pokročilej logiky uľahčujú vytváranie formulárov pre každú biznis požiadavku.

Efektívna tvorba výkonných procesov

Využite výkonný a ľahko použiteľný nástroj na automatizáciu biznis procesov, ktoré tvoria jadro Vášho biznisu. Zaistite, aby každá úloha postúpila do ďalšej fázy procesu pre efektívnejšie fungovanie Vašej spoločnosti.

Presné generovanie dynamických dokumentov

Nenechajte spomaliť Váš biznis prácnym, manuálnym vytváraním dôležitých dokumentov, ako sú zmluvy a faktúry. Generujte vždy a okamžite presné a vyhovujúce dokumenty podľa určených pravidiel. Už žiadne strihanie a vkladanie, žiadne chyby.

Elektronické podpisovanie v súlade s legislatívou

Dokončenie schvaľovacích procesov elektronickým podpisom pomáha podnikom napredovať rýchlejšie. Niekoľkými klikmi umožnite elektronické podpisovanie vo Vašich biznis procesoch pomocou spoľahlivých a osvedčených riešení v súlade s legislatívou.

Intuitívne mobilné aplikácie odkiaľkoľvek

Umožnite Vašim pracovníkom prijímať notifikácie na mobilnom telefóne, vypĺňať a odosielať formuláre, kontrolovať, schvaľovať a podpisovať dokumenty a tak udržiavať efektívny chod biznis procesov - odkiaľkoľvek a na akomkoľvek zariadení. Vďaka mobilnému prístupu zvýšte produktivity Vašej spoločnosti.

Jednoduché mapovanie biznis procesov užívateľmi

Zabezpečte budovanie trvalého zlepšovania procesov jednoduchým a účinným online nástrojom. S jasným vlastníctvom a zodpovednosťou za proces môžu Vaši zamestnanci vytvárať, používať a aktualizovať svoje vlastné procesy.

Spolupráca a spätná väzba v reálnom čase

Jednoduchý, no zároveň výkonný online nástroj na spoluprácu uľahčujú zdieľanie informácií v tímoch a získavanie spätnej väzby v reálnom čase. Zaznamenávanie zmien, aktualizácie RACI matíc a e-mailové upozornenia zainteresovaných strán zvyšujú auditovateľnosť procesov a vedú k angažovanosti.

Transparentné schvaľovanie zmien procesov

Jediným kliknutím nastavte schvaľovateľov, zainteresované strany a editorov na schválenie zmien Vášho procesu. Zlepšite riadenie rizík vložením kontrolných bodov do živých procesov. Nastavte povinné schvaľovanie, eskalácie a upozornenia priamo z informačného panelu.

Zvýšenie produktivity a zníženie nákladov

RPA je schopné riešiť rutinné úlohy 24/7 a zamestnanci sa môžu zamerať na procesy, ktoré si vyžadujú viac pracovnej kreativity. RPA znižuje operatívne náklady, šetrí hodiny vykonávanej práce.

Nízke riziko nasadenia a rýchla návratnosť (ROI)

RPA nevyžaduje žiadne zásahy alebo úpravy súčasných systémov alebo aplikácii. RPA je najrýchlejšie riešenie, pomocou ktorého viete okamžite automatizovať a vidieť výsledky.

Zjednodušuje riadenie rizík a súladu s legislatívou

RPA môže minimalizovať kontakt a manipuláciu zamestnancov s citlivými údajmi, minimalizuje možnosti podvodov. RPA loguje svoju aktivitu a v prípade problémov je k dispozícií detailný záznam činnosti.

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Zefektívnenie a urýchlenie komunikácie či bezchybného spracovania požiadaviek zvyšuje spokojnosť zákazníkov.
Počítačová ruka symbolizujúca automatizáciu biznis procesov
Plánovanie procesov pre nocode softvér
Počítačová ruka symbolizujúca automatizáciu biznis procesov
Práca na počítači s nocode platformou

Tímová spolupráca ako nikdy predtým

Video hovory, chat, kolaborácia na projektoch a súboroch.

Inteligentný a mobilný intranet odkiaľkoľvek

Efektívna vnútro podniková komunikácia a spolupráca.

Bezpečné úložisko pre všetky súbory

Ukladajte, zdieľajte a spolupracujte na súboroch odkiaľkoľvek.

Prehľad pomocou analýz a reportov

Majte prehľad o výkonnosti Vášho biznisu odkiaľkoľvek.
Zamestnanci spolu objavujú nocode platformu
Microsoft mockup visualizations
Práca na počítači s nocode softvérom

Prečo mapovať a spravovať biznis procesy?

Základom úspešnej digitálnej transformácie je poznať svoje procesy a zaviesť ich trvalé zlepšovanie. Mapovanie procesov a ich jednoduchá správa sú nevyhnutným prvým krokom k ich automatizácií a optimalizácií.

„Po roku 2020 bude najväčší zdroj konkurenčnej výhody pre 30% spoločností pochádzať zo schopnosti pracovnej sily tvorivo využívať digitálne technológie..“
  • 2x vyššia spokojnosť zákazníka (NPS)
  • 2x vyšší zisk z nových výrobkov a služieb
  • O 25% vyššiu ziskovosť
W. Edwards Deming

„Ak nemôžete opísať, čo robíte ako proces, neviete, čo robíte.“

Harvard Business Review

„Ak spoločnosť nedokážete mať v poriadku prevádzkové procesy, nezáleží na tom, aká geniálna je jej stratégia.“

Jednoduchý a účinný nástroj pre procesnú excelentnosť

Poskytnite Vašim biznis tímom jednoduchý a účinný online nástroj Nintex Promapp, ktorý zavádza efektívnu správu, zdieľanie a akceleruje zlepšovanie procesov. S jasným vlastníctvom a zodpovednosťou za proces môžu zamestnanci vytvárať, používať a aktualizovať svoje vlastné procesy. Je pre nich jednoduché a prirodzené identifikovať a implementovať príležitosti na zlepšenie svojej každodennej práce.

Chcem DEMO prezentáciu
Biela sipka - vpravo
Práca na počítači s nocode platformou

Platformy

Microsoft Power Platform. Popredná low-code platforma.

Analyzujte dáta (Power BI), tvorte aplikácie (Power Apps) a automatizujte procesy (Power Automate).
Viac o Microsoft Power Platform
Plánovanie nocode platformy

Nintex. Popredná no-code platforma.

Kompletná no-code platforma pre správu, automatizáciu a robotizáciu biznis procesov.
Viac o Nintex platforme

Prečo Nazaret

Profesionálne služby, certifikované tímy špecialistov a partnerstvá so spoločnosťami Microsoft a Nintex.

Expertné schopnosti a know‑how
1
1
Máme profesionálny interný tím certifikovaných špecialistov, ktorý pracuje s produktami Microsoft Power Platform, Microsoft 365 / Office 365, Nintex od ich vzniku. Sme partnermi spoločností Microsoft, Nintex i K2.
Výborný pomer cena/výkon
2
2
Poskytujeme špičkové služby za výhodné ceny. Naším cieľom je vždy prinášať viac ako sa očakáva.
Spoľahlivosť a zodpovednosť
3
3
Budujeme dlhodobé vzťahy pravdivou komunikáciou a kvalitnými službami, ktorých výsledkom je spokojnosť a rastúca dôvera.

Klientelu tvoria vybrané najväčšie spoločnosti na slovenskom trhu

Chcem demo prezentáciu

Zaujala Vás správa biznis procesov? Neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme!

  • 11+ rokov na trhu
  • 30+ spokojných zákazníkov
  • 150+ úspešných projektov
povinné
povinné
povinné
povinné
povinné
Biela sipka - vpravo
Thank you! Your submission has been received!
Niekde nastala chyba. Kontaktujte nás prosím na info@nazaret.sk

Ďakujeme za pochopenie

Riešenia

Kontakt
PON - PIA  ―  9:00 - 18:00
+421 948 100 625
Email
info@nazaret.sk
Spoločnosť
Sídlo spoločnosti
Nazaret s.r.o.
Chotár 4033
968 01 Nová Baňa
Slovenská republika
Fakturačné údaje
IČO: 46639462
DIČ: 2023505066
IČ DPH: SK2023505066

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: S.r.o., vložka č.: 22076/S.
Kontaktný formulár
Biela sipka - vpravo
Kontakt